„Google Cardboard” akiniai

Ar teko kada nors matyti besišypsantį žmogų, paslėpusį savo akis po kartonine dėžute ir juokingai besisukinėjantį aplink savo ašį? Elektronikos gamintojai ir informacinių technologijų apžvalgininkai prognazuoja, kad virtualios realybės akiniai (VR) yra slenkstis į virtualios realybės revoliuciją. Tačiau dažnai susidaro įspūdis, kad šis įrenginys, galintis žmogų nunešti į kitą pasaulį, kainuoja gana brangiai. Mokėti šimtus eurų už specialius VR akinius su visa reikiama įranga atrodo sudėtinga ir nebūtina, laukti kol kaina nukris iki įkandamos taip pat sunku, o pačiam gamintis – nepraktiška ir neretais atvejais gali gautis dar brangiau. „Google” manė tą patį ir ieškojo tokius stereotipus laužančių sprendimų, kol galiausiai sukūrė „Google Cardboard”. Gana juokingai skambantis pavadinimas iliustruoja visų pažįstamos medžiagos – kartono – konstrukciją, kuri Jūsų kliento telefoną pavers į stebėtinai nepriekaištingai veikiantį 3D vaizdo įrenginį.

„Google Cardboard” yra patogi ir iki šiol analogų neturinti virtualios realybės akinių versija. Atlikus vos kelis paprastus žingsnius ir atsisiuntus mobilią aplikaciją į išmanųjį telefoną galima panirti į virtualų pasaulį. Tokia realybė Jums kainuos vos kelis eurus.

Virtualios realybės akinių veikimo principas itin paprastas – tiesiog jūs stebite telefono ekraną per optimalų atstumą nuo lęšių. Prieš tai minėtą principą kombinuojant kartu su specialiomis vaizdo apdorojimo programomis sukuriamas 3D efektas, kuris realiu laiku gali Jus nunešti į bet kurią kitą erdvę.

Įsivaizduokite, kad neišeidamas iš namų galite pasivaikščioti pažintinėje ekskursijoje Paryžiuje, svaiginančiai pasivažinėti amerikietiškais kalneliais, įsikūnyti į bet kurio naujojo kompiuterinio žaidimo herojaus vaidmenį, o gal tiesiog pasėdėti prie ką tik pasirodžiusio automobilio vairo ir apsižvalgyti kaip atrodo jo interjeras arba išlipti ir apžiūrėti jo išorę. Norint pakeisti tokią „realybę” pakanka parsisiųsti naują aplinkaciją.

Verslas norėdamas panaudoti „Google Cardboard” ir gauti geriausius rezultatus turi nuspręsti (rekomenduojama pasitarti su specialistais) kokią informaciją nori pateikti vartotojui ir kokia informacijos sklaidos forma bus priimtiniausia (filmukai, siužeai ar tiesiog patrauklus ir įsimenamas dizainas). Daydream.lt komandos nariai visuomet džiaugiasi galėdami padėti sukurti  efektyvią reklamos kampaniją „Google Cardboard” virtualios realybės akinių pagalba.

Dar niekada nebuvo taip paprasta ir pigu panaudoti virtualią realybę Jūsų verslo sėkmei užtikrinti.