Virtualios realybės akinių gamintojas

Virtualios realybės akinių gamintojas yra ne vienas. Pagaliau ir virtualios realybės (VR) akiniai nėra naujas išradimas. Į VR rinką nauji žaidėjai ateina ir sėkmingai išeina jau daugiau nei kelis dešimtmečius. Visgi, informacinių technologijų tendencijų apžvalgininkai prognozuoja lūžį, kuomet VR akiniai taps svarbiausiu kiekvieno telefonu priedu.

Prieš kelis metus kompanijos „Oculus” virtualios realybėms akinius skirtus kompiuteriniams žaidimams nusipirko „Facebook” gigantas. Pastaroji investuoja milžiniškus resursus į šį produktą ir jį sėkmingai tobulina bei kasmet pristato vis modernesnius akinių modelius. Su „Oculus” bando konkuruoti „HTC Vive” ir siūlo akinius, kuriuos galima naudoti iššimtinai tik su „HTC” telefonais, ir be abejo prieš tai už šį „žaisliuką” paklojus apie 800 dolerių. Tuo pat pat metu „Samsung” pradėjo šalia lyderių minti naują takelį, pristatydama „Gear” VR akinius. Jų kaina nei daug nei mažai – prasideda nuo šimto dolerių ir vėliau žaibiškai kyla į aukštumas. „Google” pamačiusi perspektyvą nišą puikiai suvokė, kad už tokią kainą inovatyvus ir daug galimybių suteikiantis gaminys nepasieks kliento, todėl einant vėžlio žingsniu VR rinkos „sprogimo” teks laukti ilgai. Virtualios realybės akinių gamintojas, kaip ir dera milžinei pristatė „Google Cardboard” ir per kelis metus užkariavo rinką. Vos porą eurų kainuojančių akinių raiška ir sukuriamo vaizdo kokybė bei valdymas nenusileidžia brangiausiems analogams tapo svarbiausiu „Google Cardboard” varančiu varikliu.

VR akinių gamintojas suteikia išskirtinius įrankius, o Daydream.lt siūlo pasinaudoti šia galimybe verslo reklamai. Kita vertus, norisi ne tik tinkamai pasinaudoti VR akiniais, tačiau ir gauti maksimalią naudą. Svarbu su dizainerių pagalba sukurti unikalų akinių dizainą ir vizualinį išpildymą, o taip pat reklaminio filmuko, skirto peržiūrai atranka ar aktualios informacijos paruošimas. Kaip vienas iš sėkmingiausių tokios strategijos pavyzdžių – telekomunikacijos bendrovės „Bitė” įgyvendintas planas. Virtualūs akiniai su įmonės logotipu, dalinami su telefono sąskaitos papildymu, greitai išplito ir ženkliai prisidėjo prie prekinio ženklo populiarinimo. Daydream.lt profesionalų komanda dirba tam, kad sukurų ir įgyvendintų Jūsų verslo unikalios reklamos kampanijos strategiją.